ZUS w Łasku wznawia bezpośrednią obsługę klientów

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II oddział w Łodzi informuje, że 7 września ponownie uruchomiona zostanie bezpośrednia obsługa Klientów w Punkcie Informacyjnym ZUS w Łasku przy ul. Tadeusza Kościuszki 14.

Obsługa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W tych samych godzinach, wnioski oraz dokumenty będzie można  złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem, do specjalnej skrzynki na dokumenty, znajdującej się w Punkcie.

Klienci przyjmowani będą przy 3 stanowiskach: emerytalno-rentowym, zasiłkowym oraz ubezpieczeń i składek. Płatnicy składek, ubezpieczeni oraz świadczeniobiorcy będą mogli od pracowników  uzyskać  m.in. informacje, formularze,  złożyć wniosek, odebrać zaświadczenie czy potwierdzić profil na Platformie Usług Elektronicznych  PUE ZUS.

Zachęcamy naszych klientów do założenia profilu na PUE ZUS, bo dzięki niemu można załatwić sprawy w ZUS bez wychodzenia z domu. Profil na PUE można też założyć samemu, poprzez strony bankowości elektronicznej lub profil zaufany ePUAP. Korzystając z PUE ZUS, można elektronicznie złożyć wnioski, dokumenty ubezpieczeniowe, pobrać zaświadczenie.

Przypominamy też , że z Zakładem można kontaktować się przez infolinię pod numerem telefonu 22 560 16 00.

 

Monika Kiełczyńska

Regionalny rzecznik prasowy ZUS

województwa łódzkiego